Computer Training Center

210-2283303

Μαθήματα Java
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός

Λίγα λόγια για τη γλώσσα προγραμματισμού Java

Στις αρχές του 1991, η Sun αναζητούσε το κατάλληλο εργαλείο για να αποτελέσει την πλατφόρμα ανάπτυξης λογισμικού σε μικρο-συσκευές (έξυπνες οικιακές συσκευές έως πολύπλοκα συστήματα παραγωγής γραφικών). Τα εργαλεία της εποχής ήταν γλώσσες όπως η C++ και η C. Μετά από διάφορους πειραματισμούς προέκυψε το συμπέρασμα ότι οι υπάρχουσες γλώσσες δεν μπορούσαν να καλύψουν τις ανάγκες τους. Μετά από πειραματισμούς πάνω στη C++ προέκυψαν κάποιες πειραματικές γλώσσες (C#, Oak και από αυτήν η Java).
Το 2010 η εταιρία λογισμικού Oracle Corporation ανακοίνωσε την εξαγορά της Sun Microsystems και των τεχνολογιών που η δεύτερη είχε στην κατοχή της ή δημιουργήσει. Η συγκεκριμένη συμφωνία θεωρείται σημαντική για το μέλλον της Java και του γενικότερου οικοσυστήματος τεχνολογιών γύρω από αυτή μιας και ο έμμεσος έλεγχος της τεχνολογίας και η εξέλιξη της πέρασε σε άλλα χέρια.

Τα χαρακτηριστικά της Java
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της Java έναντι των περισσότερων άλλων γλωσσών είναι η ανεξαρτησία του λειτουργικού συστήματος και πλατφόρμας. Τα προγράμματα που είναι γραμμένα σε Java τρέχουνε ακριβώς το ίδιο σε Windows, Linux, Unix και Macintosh χωρίς να χρειαστεί να ξαναγίνει μεταγλώττιση (compiling) ή να αλλάξει ο πηγαίος κώδικας για κάθε διαφορετικό λειτουργικό σύστημα.

Η εικονική μηχανή της Java
Αφού γραφεί κάποιο πρόγραμμα σε Java, στη συνέχεια μεταγλωτίζετται μέσω του μεταγλωττιστή javac, ο οποίος παράγει έναν αριθμό από αρχεία .class (κώδικας byte ή bytecode). Ο κώδικας byte είναι η μορφή που παίρνει ο πηγαίος κώδικας της Java όταν μεταγλωττιστεί. Όταν πρόκειται να εκτελεστεί η εφαρμογή σε ένα μηχάνημα, το Java Virtual Machine που πρέπει να είναι εγκατεστημένο σε αυτό θα αναλάβει να διαβάσει τα αρχεία .class. Στη συνέχεια τα μεταφράζει σε γλώσσα μηχανής που να υποστηρίζεται από το λειτουργικό σύστημα και τον επεξεργαστή, έτσι ώστε να εκτελεστεί.

Κώδικας
Ως αντικειμενοστραφής γλώσσα, η Java βασίζεται σε χρήση αντικειμένων. Τα αντικείμενα είναι συλλογές πεδίων πληροφορίας και μεθόδων επεξεργασίας και προβολής πληροφορίας. Τα διάφορα αντικείμενα ανήκουν σε κλάσεις, οι οποίες δηλώνουν τον τύπο ομοειδών αντικειμένων.

Τρόπος υλοποίησης των μαθημάτων

Η Σχολή μας οργανώνει μια σειρά μαθημάτων συνολικής διάρκειας 10 ωρών. Μπορούν να υλοποιηθούν είτε δια ζώσης στην τάξη είτε με σύστημα εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης.

Τι θα μάθω;

- Εισαγωγή στην Java

- Γράφοντας απλά προγράμματα

- Κλάσεις και αντικείμενα

- Βασικές Δομές Ελέγχου

- Πίνακες και δυναμικές δομές

- Γραφικά

- Πρωτογενείς τύποι δεδομένων

- Γράφοντας κλάσεις

Πως θα ξεκινήσω;

Για περισσότερες λεπτομέρειες επικοινωνήστε μαζί μας στο 210-2283303 ή συμπληρώστε την ακόλουθη Φόρμα Επικοινωνίας και θα σας απαντήσουμε άμεσα. Τα μαθήματα μπορούν να υλοποιηθούν και εξ' αποστάσεως!

Φόρμα Επικοινωνίας


Για περισσότερες πληροφορίες συμπληρώστε την ακόλουθη Φόρμα Επικοινωνίας


Ονοματεπώνυμο:*
Τηλέφωνο ή Κινητό:*
E-mail:*
Επιλέξτε Πρόγραμμα Σπουδών:*
Επιλέξτε το Νομό σας:*
Πληκτρολογήστε ότι βλέπετε

Photo Gallery

Χρήστες Online

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 9 επισκέπτες και κανένα μέλος